Ruilen en retourneren

Ruilen & Retourneren

Retourbeleid – Elymora Huidverzorging

Bij Elymora Skincare doen we er alles aan om jou blij te maken met je bestelling. Toch niet tevreden? Dan helpen we je graag met een vlotte en zorgeloze retourprocedure. 

Algemeen

Je hebt bij Elymora Skincare 14 dagen bedenktijd , gerekend vanaf de dag na ontvangst van je bestelling. Binnen deze periode kun je je retour bij ons aanmelden.

Om een ​​retour te kunnen verwerken:

– Het artikel moet in originele staat zijn: ongebruikt, onbeschadigd, met alle labels en in de originele verpakking.
– Je moet een geldig aankoopbewijs of factuur kunnen tonen.
– Neem altijd eerst contact op via info@elymora.nl om het juiste retouradres en retourinstructies te ontvangen.

Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening. Retouren zonder verplichte melding worden niet geaccepteerd.

Schade of problemen

Controleer uw bestelling direct bij ontvangst. Is er iets beschadigd, defect of verkeerd geleverd?

– Neem dan binnen 48 uur contact op met ons op via info@elymora.nl
– Voeg duidelijke foto's toe van het probleem.
– Wij zorgen voor een passende oplossing – soortgelijke vervanging van (gedeeltelijke) terugbetaling.

Omruilen

Wil je liever een andere variant van tint ontvangen?

– Stuur het originele artikel eerst retour.
– grote je retour door ons is ontvangen en goedgekeurd, kun je een nieuwe bestelling plaatsen via de webshop.

Op deze manier ontvang je het snelst het gewenste product.

Herroepingsrecht (EU)

Woon je binnen de Europese Unie? Dan heb je recht op 14 dagen herroeping zonder opgave van reden .

– Het artikel moet ongebruikt en onbeschadigd zijn.
– Retourneer het samen met alle originele labels, verpakking én aankoopbewijs.
– Meld je retour altijd vooraf aan via info@elymora.nl

Terugbetalingen

waarvan we je retour hebben ontvangen en gecontroleerd:

– Ontvang je een bevestiging per e-mail.
– Bij goedkeuring storten we het bedrag binnen 10 werkdagen terug op je oorspronkelijke betaalmethode.
– Afhankelijk van je bank of creditcardmaatschappij kan het iets langer duren voordat het bedrag zichtbaar is.

Is er na 15 werkdagen nog geen terugbetaling zichtbaar? Stuur ons dan een bericht via info@elymora.nl  we lossen het snel voor je op.

Contactformulier